
[ad_1]
MV Year X – شماره 1632 از 17.06.2020

ALITALIA / AIR ایتالیا ، بیشتر از همه نوع
در روزنامه ها ما همچنان می خوانیم که چه مقدار پول در طول سالها داده شده است آلیتالیا در تلاش برای زنده نگه داشتن او.
به این تمرین ، که بدیهی است نتیجه معکوسی با نتیجه ای که می خواهیم آن را تقبیح کنیم ، باید اطلاعاتی به همان اندازه آموزنده در مورد تعداد شرکت های هواپیمایی متحد شده و در طول دهه های گذشته در آلیتالیا جذب شده باشد ، اضافه کنیم.
این فصل آخر در تاریخ حمل و نقل هوایی تجاری معمولاً به معنای تقویت است ، اما در مورد آلیتالیا اثرات کاملا متضادی دارد.
ما می توانیم از اوایل سال 1957 با خرید لای شروع به رسیدن به Air One در سال 2008 کنیم ، و در وسط تعداد زیادی خطوط هوایی را پیدا خواهیم کرد: گروه Volare ، که همچنین شامل Air Europe ، Itavia ، Eurofly ATI ، Air Mediterranea است. …
اما یکی از شگفت انگیزترین ادغام ها یکی با Air One بود.
در هر کشوری در جهان که ادغام هایی بین دو شرکت ملی صورت گرفته است ، این همیشه به معنای افزایش قدرت و تعداد شرکت است.
ما هیچ موردی از ادغام را به معنای کاهش ارزش یک شرکت به یاد نمی آوریم.
اما همانطور که می دانید کشور خاصی هستیم.
با کنار گذاشتن سال 2008 که سالی ناآرام و ترافیک هوایی بود و با نگاهی به ارقام مربوط به سال 2007 ، متوجه می شویم که امسال آلیتالیا 24،500،000 مسافر ، 7،093،000 AirOne را جابجا کرده است.
مجموع این دو ما را به بیش از 31 میلیون مسافر می رساند.
پروازهای شرکت جدید (CAI) از ژانویه 2009 حرکت کرده و در پایان سال بعید است ، اما درست است که تعداد مسافران جابجا شده 21 761 000 نفر باشد. عملکرد شرکت جدید ، بیان شده به عنوان RPK (1) 29،300 میلیون خواهد بود ، در حالی که فقط آلیتالیا ، به استثنای Air One ، در سال 2007 40،000 میلیون RPK تولید کرد.
شما باید تعجب کرده باشید ، اتحاد Alitalia + AirOne نتیجه کمتری نسبت به Alitalia تولید شده به خودی خود ارائه داد.
این ادغام هایی است که ما می دانیم چگونه انجام دهیم.
در سال 1996 ایرفرانس حمل 16.3 میلیون مسافر. سال بعد با خرید شرکت هواپیمایی داخلی اینتر اینتر، مسافران منتقل شده 29 میلیون نفر می شوند.
این مسئله کم و بیش خوب بودن نیست ، بلکه صرفاً پیروی از یک قانون ساده است: خریدها ، ادغام ها بین شرکت های سالم انجام می شود نه بین شرکت های مرده.
آنچه واقعاً قابل درک نیست ، قدردانی از اشتباهات رخ داده نیست.
در این جبهه ، نمی توان درک کرد که حاکمان چگونه حرکت می کنند.
آلیتالیا در بحران است ، ایر ایتالیا خوب و چه راه حلی ارائه می شود؟ بیایید آنها را ترکیب کنیم.
به نظر می رسد قیامت ناموفق ققنوس در سال 2008 هیچ چیز یاد نگرفته است.
و در این ساعت ها آخرین اخبار مربوط به بودجه آلیتالیا برای سال 2019 را می شنویم: Ebit با قرمز 443 میلیون یورو ، از حداقل 340 مشترک در سال 2018 بیش از 100 میلیون خراب می شود.
شکی نیست که عروسی ایتالیایی دیگری همان عروسی خواهد بود که قول می دهد در افق باشد.
اما ممکن است کسی ما را به فراموش کردن ایتالیایی بودن متهم کند.
آیا می خواهیم یک کلمه به نفع او بگوییم؟
چگونه می توانیم نسبت به این جنبه حساس نباشیم؟
در سال 2006 ، هنگامی که صحبت از ادغام بین Air One و Alitalia ، رئیس بازار بود ، آنتونیو کاتریکابا تمرکز بر مفهوم ایتالیایی بودن ، وی تأکید کرد که این “این یک ارزش است که باید فتح شود ، ارزشی نیست که فرد باید از آن دفاع کند“
وی افزود که روح ایتالیایی “خوب ، اگر نتیجه آن کارایی باشد ، در غیر این صورت ما باید در مرحله ای جلوتر از خارجی ها باشیم تا بتوانیم بهتر رقابت کنیم و در اسرع وقت بر آنها غلبه کنیم” (2)
(1) RPK = درآمد-کیلومتر مسافر یکی از اصلی ترین مبانی صنعت هواپیمایی برای اندازه گیری میزان تولید بیان شده توسط یک حامل بر حسب مسافر و کیلومتر است. این نتیجه تعداد مسافران حمل شده است ، ضرب در تعداد کیلومترهای پیموده شده.
(2) 4 دسامبر 2006 ، La Stampa ، “Alitalia: Catricalà ، عروسی با Air One فقط با استثناهای سیاسی”
مربوط به این مقاله:
“AirOne ، Alitalia ، Air Italy ، عفونت در حال گسترش است” ، در تاریخ 20 فوریه سال 2020 صادر شد.
آنتونیو بوردونی
منبع: www.aviation-industry-news.com
17 ژوئن 2020
[ad_2]
No Comments