
[ad_1]
MV Year X – شماره 1642 از 31.08.2020

کوید 19 “دموکراتیک” است ….
… شرکت هایی مانند Ryanair و Lufthansa را تأسیس کرد.
شکی نیست که هیچ شرکتی وجود ندارد که بتواند شکایت کند که آنها بیش از سایرین آسیب دیده اند.
این اختلافات ، اگر واقعاً می خواهیم آنها را پیدا کنیم ، در رویکرد متفاوتی است که کشورها در ارائه کمک به شرکت های حمل و نقل خود اتخاذ می کنند.
در ماه ژوئن ، دولت هنگ کنگ این کمک 5 میلیارد دلاری کمک مالی به کاتای پاسیفیک اعطا کرد ، که به دلیل وقایع معروف سیاسی مربوط به مستعمره سابق انگلیس در حال حاضر در وضعیت نامناسبی به سر می برد. در اعطای کمکهای اولیه ، دولت هنگ کنگ اظهار داشت که قصد حفظ موقعیت بزرگترین سهامدار شرکت را برای مدت طولانی ندارد.
در آلمان ، لوفت هانزا خسارت 1.2 میلیارد یورویی را در سه ماهه اول سال 2020 گزارش کرده است. مانند همه شرکت های هواپیمایی ، انبوه بازپرداخت ها نقدینگی نقدی را تضعیف می کنند ، اما کارستن اسپور رئیس اجرایی آن گفت که وام های کمک نباید به معنای پیوستن دولت آلمان به مدیریت برای کنترل شرکت باشد.
دو شرکت تابعه ، سوئیس و اتریش آنها از دولتهای متبوع خود کمک دریافت کردند ، اولین بار با وام 1.5 میلیارد یورویی و دیگری با 600 میلیون وام.
در ماه ژوئن ، سه شرکت بزرگ هواپیمایی بریتانیایی British Airways ، easyJet و Ryanair UK آنها برای رسیدگی فوری به قوانین قضایی قرنطینه دولت به دیوان عالی كشور مراجعه كرده بودند كه به گفته آنها تأثیر مخربی بر گردشگری و اقتصاد به طور كلی خواهد داشت.
ویلی والش، رئیس شرکت مادر British Airways ، IAG ، قوانین را به شرح زیر توصیف کرد: “غیر منطقی و نامتناسب“در حالی که مایکل اولیری رایانیر آنها را به عنوان اقدامات مشخص می کند “احمق“
با بازگشت به Ryanair و مدیر عامل آن مایکل اولاری ، وی هشدار داد که هیچ برنامه ای برای فاصله اجتماعی در آسمان وجود ندارد.
در واقع ، اولیری گفت که این شرکت هواپیمایی سعی نمی کند صندلی مرکزی را خالی نگه دارد ، و این ایده را “دیوانه” توصیف کرد.ناامیدانه بی اثر است“و غیرقابل دسترسی است ؛ در عوض وی مسئولیت ایمنی مسافران را به دولت منتقل كرد و خواستار بررسی درجه حرارت فرودگاه شد.
جای تعجب نیست که عناوین اخیر به اخباری مبنی بر تهدید تهدید شرکت هواپیمایی ایتالیا برای ممنوعیت رایان ایر به این دلیل که این شرکت هواپیمایی از قوانین وضع شده برای مقابله با بیماری همه گیر تبعیت نکرده است. ویروس کرونا.
وزیر کشور انگلیس پریتی پاتلگفت: این قوانین توسط علم هدایت می شوند و برای جلوگیری از موج دوم بالقوه ویروس کرونا مورد نیاز است.
وضعیت در آسمان آشفته است.
هر کشوری به قوانین خاص خود پایبند است و سیاست های اتخاذ شده از یک حامل به هواپیمای دیگر بطور قابل توجهی متفاوت است ، قطعاً می توان گفت که مسدود کردن مکان ها برای ارتقا distan فاصله اجتماعی هنوز یک سیاست عمومی پذیرفته شده توسط حامل ها نیست.
در پخش آنلاین اخیر مدیر عامل شرکت هواپیمایی آمریکایی داگ پارکر گفت حامل “50٪ صندلی های کلاس متوسط استاندارد موجود در هواپیما مسدود شده است“
امارات سیستمی از صندلی های از پیش تعریف شده را معرفی کنید تا جای خالی بین تک تک مسافران یا گروه های خانواده مطابق با پروتکل های فاصله اجتماعی تعیین شود.
تقریباً هر شرکتی از قوانین خاص خود پیروی می کند.
واقعاً سایت Flightradar24 مقداری از سرگیری پروازها را نشان می دهد ، اما ما هنوز با آمار قبل از اپیدمی بسیار فاصله داریم. ممنوعیت اجسام وسیع هواپیماهای B747 و A380 برای پروازها به داخل و برخی از بخش های بین قاره ای ممنوع است ، اما همه آن اتصالات میان برد ، که در واقع پروازهای توریستی و ترافیک توریستی بودند ، نمی توانند به طور کامل از سر بگیرند ، زیرا هیچ کس به دلیل تصمیم ناگهانی برای قرنطینه یک شبه یا مسدود کردن پروازها به محض رسیدن به مقصد ، نمی خواهد خطر ماندن در یک کشور خارجی را داشته باشد.
از آنجا که مطمئناً تأمین سوخت رسانی به هواپیما از طریق گردشگران معما نیست ، شرکتهای هواپیمایی در شرایط دشواری قرار دارند ، زیرا مجبور نیستند از تمام هواپیماهایی که ناوگان گران قیمت خود را با تمام ظرفیت تشکیل می دهند استفاده کنند.
برای بهبودی خاص ، تنها منتظر معرفی واکسیناسیون است که اکنون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد ، زیرا فقط از این طریق می توان از پر شدن صندلی های موجود در هواپیما اطمینان حاصل کرد.
آنتونیو بوردونی
هواپیمایی- صنعت- News.com
12 آگوست 2020
[ad_2]
No Comments