
[ad_1]
قفل را محکم کنید
برلین (dpa) – دولت فدرال خواستار قطعنامه های تاج گرفته شده با ایالات فدرال برای تقویت و گسترش قفل شده است.
“از نظر ما ، در شرایط فعلی ، استفاده مداوم از قطعنامه های ایالت های فدرال ، همچنین با توجه به نوع مسری تر ویروس (…) ، ضروری است و این در مورد قطعنامه های مربوط به مدارس نیز صدق می کند” ، سخنگوی دولت استفن سایبرت در برلین گفت.
سایبرت به س questionsالاتی درباره چگونگی پیشرفت مدارس در ایالت های فدرال پاسخ داد. به عنوان مثال ، سنای برلین تصمیم گرفته بود که از دوشنبه آینده کلاسهای دیگری را برای فارغ التحصیلی دوباره پیشنهاد دهد ، یعنی. ترکیبی از آموزش خانه و مدرسه در گروه های کوچک. فارغ التحصیلان همچنین به مدارس چندین کشور دیگر باز می گردند. دانش آموزان دبستان یک هفته بعد باید در پایتخت تحصیل کنند. همچنین برنامه هایی در نیدرزاکسن و بادن-وورتمبرگ در نظر گرفته شده است که حداقل دانش آموزان دبستانی را از اواسط ژانویه به مدرسه بفرستند.
در برلین ، این برنامه ها در روزهای اخیر انتقاداتی را به همراه داشته است ، به عنوان مثال از اتحادیه معلمان GEW ، برخی از مدیران مدارس ، والدین و نمایندگان دانش آموزان. با این حال ، آندریاس شلیچر ، مدیر آموزش در سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، گفت که این درست است. “همیشه ملاحظات دشواری وجود دارد. این محقق آموزشی روز جمعه به rbb-Inforadio گفت: “اما به ویژه در سال های اول مدرسه و زندگی ، آموزش حضوری به راحتی غیر قابل تعویض است.”
صدراعظم آنگلا مرکل (CDU) و نخست وزیران استان های فدرال روز سه شنبه توافق کردند اقدامات انجام شده در ماه دسامبر در استان های فدرال تا پایان ژانویه تمدید شود. در اصل ، این به معنای مدارس تعطیل یا ملاقات های متوقف و مراکز مراقبت روزانه و یا فقط مراکز مراقبت از کودکان اضطراری است که از والدین می خواهند در صورت امکان فرزندان خود را نگیرند.
ممکن است برای اتمام کلاس ها در مدارس به طور صریح استثنا قائل شود ، اگرچه این مورد برای مدارس ابتدایی در نظر گرفته نشده است. به هر حال ، در اصل ، Länder ها همیشه می توانند نحوه پیشرفت در یک بیماری همه گیر را تنظیم کنند ، زیرا آنها همچنین مسئول مدارس و مهد کودک ها هستند.
در بسیاری از مکان ها ، مدارس و مهد کودک ها در واقع تعطیل نیستند: والدینی که گزینه دیگری ندارند می توانند فرزندان خود را بیاورند. به عنوان مثال ، در هامبورگ ، هنگامی که مدرسه پس از تعطیلات کریسمس این سه شنبه آغاز شد ، مقامات گفتند که حدود یک سوم کودکان در مهد کودک و از هر 5 کودک یک کودک در دبستان هستند.
سیبرت سخنگوی دولت گفت: “از نظر دولت فدرال ، این نباید در مورد گسترده ترین تفسیر ممکن و گسترده از قطعنامه ها باشد ، بلکه در مورد انجام هر کاری ممکن برای پیوستن به آن قطعنامه ها و در نتیجه رسیدن به هدف آنها است. “
مباحث مربوط به مدرسه و مهد کودک ها از مهمترین موضوعات بحث برانگیز در این همه گیر است ، زیرا علایق مختلف والدین ، کودکان ، اتحادیه های آموزشی و انجمن های معلمان با یکدیگر درگیر هستند. رئیس GEW ، مارلیس تپه معضل قبل از کریسمس را چنین توصیف کرده بود: “همه در تلاشند تا شکاف بین سازگاری خانوادگی و شغلی ، حق قانونی آموزش و مراقبت های بهداشتی را برطرف کنند.”
© dpa-infocom ، dpa: 210108-99-947992 / 2
[ad_2]
No Comments