
[ad_1]
قیف فروش یکی از مهمترین فرایندها برای کسانی است که تجارت اینترنتی دارند ، می خواهند رشد آن را ببینند و به نتیجه برسند.
این نمایش روندی است که طی آن مشتری بالقوه از شناخت شما و برند شما به مرحله خرید می رسد.
و به همین ترتیب ، وی برای استفاده بیشتر از آن به دانش اساسی نیاز دارد.
در ادامه بخوانید: در این مقاله راهنمای نهایی DiventaUnMarketer را مشاهده خواهید کرد قیف فروش.
قیف فروش: تعریف
بسیاری از مردم نمی دانند کانال چیست و توسط آن گیج می شوند.
تعریف قیف فروش این به معنای واقعی کلمه “قیف فروش” است و نمایانگر تمام این استراتژیهای مورد استفاده برای جذب و جذب مشتری از منابع مختلف و متعدد است.
از طریق قیف فروش تجزیه و تحلیل هر مرحله که کاربر را از چنین مشتری واقعی هدایت می کند ، امکان پذیر است.
به لطف تحقیق و بهینه سازی آن ، می توان میزان فروش ، آگاهی از برند / برند و وفاداری مشتری را افزایش داد.
قیف فروش چیست؟ و چگونه کار می کند
مطالعه الف قیف فروش چیست می توان دانست که برای جذب مشتریان بالقوه در مراحل خاصی باید چگونه اقدام کنید.
مراحلی که غالباً به طرق مختلف توصیف می شوند ، اما در همان نتایج ادغام می شوند.
کانال سنتی شامل 4 لحظه مختلف است:
- اطلاع
- علاقه
- پاسخ
- عمل
اولین قدم برای کسانی که می خواهند بدانند قیف فروش چیست و چگونگی استفاده حداکثری از آن افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت شما و جذب مشتری بالقوه است.
خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد.
شما می توانید محتوای SEO با کیفیت ایجاد کنید ، مقالاتی را چاپ کنید ، آهن ربا باشید و پیوند دریافت کنید.
وقتی افراد از طریق قیف پیشرفت می کنند ، استراتژی های شما مشتریان بیشتری از طریق شما ایجاد می کند قیف فروش آنها تمایل به شخصی تر و خاص تر شدن پیدا می کنند.
در برخی موارد ، ممکن است ارائه یک نسخه ی نمایشی رایگان از محصول یا تماس تلفنی شما تا رسیدن به نتیجه فروش مناسب باشد.
تعمیق فازهای a قیف فروش
استفاده از این استراتژی برای ایجاد کانال های فروش تا حدودی شبیه مفهومی است که در نوشتن متن AIDA به کار رفته است.
مخفف AIDA از حرف اول هر مرحله به انگلیسی می آید: آگاهی ، علاقه ، تصمیم ، عمل.

این 4 مرحله نشان دهنده تحول ذهنیت مشتریان بالقوه است.
هر بخشی از قیف فروش برای جلوگیری از ارسال پیام اشتباه در زمان نامناسب ، به روش دیگری نیاز دارید.
در حقیقت ، همه چیز باید یک تاریخ واقعی داشته باشد تا مشتریان بالقوه گیج نشوند.
برای مثال مثال ، اگر مراحل خاصی رعایت نشود ، گویی یک پیشخدمت حتی قبل از غذاهای اصلی دسر ارائه می دهد.
بیایید نگاهی دقیق تر به هر مرحله از قیف فروش.
اطلاع
برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه می توان یک قیف فروش ایجاد کرد، اولین قدم آگاهی است.
در اینجا ابتدا توجه کاربر را به خود جلب می کنید.
می توانید از پیام رسانه های اجتماعی مانند توییت یا پست فیس بوک استفاده کنید ، یا Google یا مورد دیگری را انتخاب کنید.
به این ترتیب مشتری احتمالی شما با کسب و کار شما و آنچه شما ارائه می دهید آشنا می شود.
در برخی موارد ، ممکن است مشتریان تصمیم به خرید فوری بگیرند.
اما این در واقع بسیار نادرتر از حد انتظار است ، زیرا مصرف کننده قبلاً یک مرحله تحقیقاتی انجام داده است و می داند که شما چیز مطلوبی را با قیمت مناسب ارائه می دهید.
بیشتر اوقات ، بیشتر اتفاق می افتد که در مرحله آگاهی شما باید بتوانید مشتری بالقوه را ترغیب کنید که به سایت شما برگردد و تعامل بیشتری با تجارت شما داشته باشد.
علاقه
هنگامی که مصرف کنندگان به مرحله مورد علاقه خود می رسند قیف فروش، تحقیق ، مقایسه خریدها و در نظر گرفتن گزینه های آنها.
این زمان آن است که با محتوای رایگان با کیفیت بالا و استفاده از صفحات کاملاً فشرده و فشرده که می توانند کیفیت خدمات شما را درک کنند ، قدم بگذارید.
هدف در این مرحله ایجاد تجربه شما ، کمک به کاربر در تصمیم گیری آگاهانه و پیشنهاد کمک است.
پاسخ
مرحله تصمیم گیری از قیف فروش زمانی است که مشتری سرانجام آماده خرید است.
او ممکن است دو یا سه گزینه از جمله شما را در نظر بگیرد.
وقت آن است که بهترین پیشنهاد خود را ارائه دهید و از رقبا متمایز شوید.
این می تواند حمل و نقل رایگان باشد ، در صورت فروش یک محصول فیزیکی که بیشتر رقبا شارژ می کنند ، کد تخفیف یا یک محصول جایزه.
در هر صورت ، شما باید بتوانید آن را چنان جذاب کنید که رهبر شما مشتاقانه منتظر استفاده از آن باشد.
عمل
در پایین قیف فروش، مشتری عمل می کند.
محصول یا خدمات خود را بخرید و بخشی از اکوسیستم شرکت خود شوید.
نحوه ایجاد یک قیف فروش: یک مثال عملی
بیایید مثالی کاربردی بزنیم تا بهتر درک کنیم قیف فروش چیست و نحوه استفاده بهینه از آن.
در نظر بگیرید که شما یک سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کرده اید که محصولات یا خدمات خاصی را می فروشد.
شما می دانید که مخاطبان هدف شما بسیار از فیس بوک بازدید می کنند و مشتریان هدف شما زنان و مردان بین 25 تا 65 سال هستند.
به همین دلیل ، شما تصمیم می گیرید از طریق فیس بوک با ایجاد تبلیغی که بازدید را به یک صفحه فرود هدایت می کند ، حمایت مالی کنید.
در صفحه ، از مشتری خود بخواهید که در ازای دریافت محتوای بدون سرب با کیفیت بالا ، به لیست نامه های پستی شما بپیوندد.
در آن زمان از قیف فروش شما توانستید از طریق این قیف مشتری های بالقوه را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.
در هفته های آینده ، هدف شما ارسال محتوا به مخاطبین خود برای آموزش آنها و به اشتراک گذاشتن نکات و کمک به آنها است.
در انتهای ایمیل می توانید برای اولین خرید آنها در تجارت الکترونیکی خود به آنها پیشنهادات شخصی بدهید.
بعداً همان مشتریان را در لیست ایمیل های جدید وارد خواهید کرد ، آنها روند را دوباره شروع می کنند ، اما با محتوا و پیشنهادات متفاوت.
این یک نمونه عملی برای کسانی بود که می خواهند بدانند قیف فروش چیست:
برای هدایت افراد به وب سایت خود ، یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.
در ازای کسب سرب ، محتوای با کیفیت بالا ارائه دهید.
این محتوا به مردم اطلاع می دهد و آنها را برای خرید آماده می کند.
با ارائه کوپن برای اولین خرید در سایت ، انگیزه افراد برای اقدام و خرید فراهم می شود.
استراتژی های جامع تر
راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند در پایان اولین فروش برای افزایش اثربخشی آن مورد استفاده قرار گیرد.

- برای تکرار
این واقعیت که کاربر به انتهای قیف می رسد به این معنی نیست که کار شما تمام شده است.
زیاد قیف فروش بازاریابی پس از خرید متوقف می شود.
اما در فضای پویا و رقابتی امروز ، بسیار مهم است که مشتریان تا آنجا که ممکن است در کنار شما باشند.
در این راستا می توان از خدمات پس از فروش خوب و استفاده از CRM استفاده کرد تا شانس مشتری مکرر مشتری شدن را افزایش دهد.
از مشتری خود بخواهید یک هفته پس از خرید با شما تماس بگیرد و از پشتیبانی فنی برای برقراری ارتباط با او پشتیبانی کند.
- وفاداری
در مرحله وفاداری در روند فروش ، مشتریان اولویت شما و نام تجاری شما را توسعه می دهند.
آنها دیگر خریدهای مکرر را انجام نمی دهند زیرا شما به آنها یادآوری می کنید ، بلکه به این دلیل که محصول شما را واقعاً دوست دارند.
این بدان معناست که مشتریان حتی وقتی ممکن است مشکلی وجود داشته باشد “وفادار” باقی می مانند.
برای این اتفاق ، شما باید بتوانید از طریق برنامه های تعامل ، مشارکت ، شخصی سازی و وفاداری با آنها پیوند محکمی برقرار کنید.
- ترویج
در بهترین موارد ، این اتفاق می افتد که مشتریان شما آنقدر از محصولات یا خدمات شما راضی هستند که خود به خود شروع به تبلیغ می کنند.
در واقع ، اگر آنها مشتاق باشند ، آنها در مورد این موضوع با خانواده ، دوستان خود صحبت می کنند یا تجربیات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.
به عبارت دیگر ، اکنون آنها به شما کمک می کنند آگاهی و اقتدار را در برند خود ایجاد کنید.
قیف فروش: نتیجه گیری و مطالبات
در این مقاله که در مورد آن صحبت کردم قیف فروش: چه کسانی هستند و چگونه کار می کنند.
4 مرحله اساسی برای کسانی که می خواهند بدانند دنبال می شود چگونه می توان یک قیف فروش ایجاد کرد من هستم:
- اطلاع
- علاقه
- پاسخ
- عمل
در پایان پس از اولین فروش می توانید مراحل دیگری را نیز وارد کنید:
- برای تکرار
- وفاداری
- ترویج
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و چگونگی راه اندازی کسب و کار آنلاین خود از ابتدا هستید ، اینجا را کلیک کنید و لیست رایگان DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
در داخل شما 6 ابزار اصلی برای یک کسب و کار آنلاین موفق را پیدا خواهید کرد.
[ad_2]
No Comments