
[ad_1]
دبیر اجرایی جشنواره ملی 100 واحد مشتری مداری گفت: بزرگترین جشنواره سراسری 100 واحد مشتری مداری کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی ، بازرگانی و خدماتی در بهمن ماه سال جاری برگزار شد.
–
به گزارش زنان خبر ، مازیار زارع ، دبیر اجرایی جشنواره ملی صد واحد مشتری مداری ، اظهار داشت: امروز کارشناسان معتقدند که یکی از راه های افزایش کارایی و اثربخشی سازمان ها ، بهبود کیفیت محصولات و خدماتی است که نیازها و انتظارات مشتری را برآورده کنید. “
وی افزود: بنابراین فضای رقابتی شدید بین بازارها ، توسعه شبکه های اجتماعی و قدرت انتخاب مصرف کننده منجر به مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده شده تا به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت ها و سازمان ها تبدیل شود. در این راستا حمایت از کالای ایرانی و احترام به مشتری اجباری تلقی می شود.
دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد مشتری مداری مشتری خاطرنشان کرد: شناخت اهمیت موضوع و استناد به اصل 44 قانون اساسی و نظارت بر اجرای ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بهبود امور مالی شرکت ها ، سیستم های تجاری و خدماتی با حمایت نهاد ریاست جمهوری ، شورای عالی تجارت آزاد ، مناطق صنعتی و ویژه اقتصادی ، وزارت صمت ، وزارت امور خارجه ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، سازمان بین المللی علائم تجاری در فوریه این سال در مرکز همایش های بین المللی Raizen.
زارع گفت: براساس مصوبات شورای سیاستگذاری ارشد ، در پایان این مراسم ، واحدهایی که شرایط لازم کمیته علمی و ارزیابی مراسم را داشته باشند در قالب اعطای مشرق زمین طلایی به مشتری.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی با تکنیک های جهانی برای تعامل با مشتریان و ذینفعان شرکت های اقتصادی ، تولیدی و خدماتی ، مزایای استفاده از ارتباط مناسب با مشتری ، انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ، جایگاه را توضیح می دهد حمایت از مصرف کننده ، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه. تقاضا ، مبتنی بر رقابت شرکت ها و بررسی چالش ها و ایجاد فرصت های رونق اقتصادی در ارزیابی واحدها به عنوان واحدهای تحقیق و توسعه ، یکی از محورهای مورد بررسی در این جشنواره ملی است.
زارع گفت: همچنین نقش کلیدی ، پیاده سازی و انطباق با CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری ، ارائه راهکارهایی برای تثبیت ، قیمت گذاری و از بین بردن میانجیگری در رضایت مشتری ، افزایش جذب منابع سرمایه گذاری خارجی در فن آوری های مدرن ، افزایش و هدایت سرمایه با ارائه اطلاعات ، اطلاعات فنی و اقتصادی از آژانس های مربوطه یکی دیگر از محورهای مورد بحث در این جشنواره ملی است.
دبیر اجرایی جشنواره ملی صد واحد مشتری مداری گفت: ارزیابی در سطوح مختلف بود.
انتهای متن / *
[ad_2]
No Comments