
[ad_1]
درس های همه گیر
برلین (dpa) – برای ارائه دروس مدرسه حتی در همه گیری تاج ، یوسوس و سبزها به راه حل های خلاقانه اعتماد می کنند. رئیس جدید جوسو ، جسیکا روزنتال ، پیشنهاد کرده است که از معلمان دانشجویی بعنوان معلمان اضافی در بحران کرونا استفاده شود.
کاترین گورینگ-اكارد رهبر سبزهای بوندستاگ پیشنهاد كرد كه از موزه ها و تئاترهای بسته استفاده شود. دیجیتالی شدن تدریس طبق انتظارات پیش نمی رود.
اخیراً بحث شده است که آیا علی رغم تعداد زیادی از عفونت ها ، باید در برخی از مدارس یا حداقل کلاس های انتخابی آموزش حضوری وجود داشته باشد. در چندین ایالت فدرال ، با وجود اعتراضات فزاینده ، این مورد باید حداقل در ژانویه اعمال شود ، حداقل برای کلاسهای فارغ التحصیلی.
رئیس جدید Juso Rosenthal به آژانس مطبوعاتی آلمان گفت که استفاده از دانش آموزان به عنوان معلمان اضافی می تواند گروه های مطالعه کوچکتری را تشکیل دهد و خطر ابتلا را کاهش دهد. این جوان 28 ساله که خود معلم است و از سال گذشته در مدرسه ای در بن تدریس می کند ، گفت: “به هر حال ما می توانیم دانش آموزانی را استخدام کنیم که تازه کار نیمه وقت خود را از دست داده اند.” وی همچنین از دولت های ایالتی و فدرال خواست هتل ها و نمایشگاه ها را اجاره کرده و طبقات را تقسیم کنند.
رهبر پارلمان سبز ، گورینگ-اكارد ، در روزنامه های گروه رسانه ای فانكه پرسید: “چرا نباید از موزه های بسته و تئاترهای خالی برای تدریس استفاده شود؟ چرا سازمان پشتیبانی فنی و سازندگان غرفه مدارس را برای نصب فیلترهای هوا معرفی نکنید؟ “وی همچنین پیشنهاد داد كه پخش كنندگان خدمات عمومی خدمات تعاملی خود را گسترش دهند. در بسیاری از جاها ، آموزش عادی برای مدت طولانی امكان پذیر نخواهد بود.” رهبر گروه گفت: بنابراین ما باید راه حل های خلاقانه دیگری پیدا كنیم.
گورینگ-اكارد آن را به عنوان “یك فاجعه كامل كه بسیاری از مدارس هنوز نمی توانند دروس دیجیتال مناسب بگیرند” توصیف كرد. طبق مطالعه شبکه تحریریه آلمان (RND) در میان ایالت های فدرال ، پیمان دیجیتال هنوز کند است. تا پایان سال 2020 ، 916 میلیون یورو به عنوان بودجه تصویب شده بود کمتر از یک پنجم کل مبلغ ارائه شده توسط دولت فدرال. در نیمه دوم سال ، همه چیز کمی بیشتر شد. در حالی که طبق RND ، تنها 242 میلیون یورو تا تابستان سال 2020 تصویب شده است ، این در پایان سال 2020 674 میلیون یورو بیشتر بوده است.
این پیمان دیجیتالی از 17 مه 2019 به اجرا درآمد. از طریق برنامه بودجه ، دولت فدرال پنج میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در تابلوهای دیجیتال (تابلوهای هوشمند) ، WiFi مدرسه ، سیستم عامل های یادگیری آنلاین و دستگاه های تلفن همراه پنج میلیارد یورو در اختیار مدارس قرار می دهد. 500 میلیون دلار دیگر نیز از ایالت های فدرال اضافه می شود.
با این حال ، ولت روز شنبه با استناد به متخصصان در زمینه مشکلات فعلی در زمینه تامین تبلت و لپ تاپ ، گفت: مارتین مایر ، معاون ارشد رئیس شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات Cancom مستقر در مونیخ ، گفت: “بازار لپ تاپ و تبلت از پاییز خالی است – نه تنها در آلمان بلکه در سراسر جهان.”
اگر دولت های فدرال و ایالت بخواهند در مورد اقدامات بعدی تصمیم بگیرند ، روزنتال خواستار یک تحقیق علمی بر اساس خطر ابتلا به جهش ویروسی جدید در مدارس شد – قبل از 25 ژانویه وی همچنین هشدار داد که باید از بحران تاج و تخت درس گرفت و مستقیماً معلمان بیشتری استخدام کرد. “ما در حال حاضر به کارمندان بیشتری در بخش آموزش نیاز داریم. اکنون می توانیم این کار را انجام دهیم. ” از نظر رئیس جوسو ، در حال حاضر برای اطمینان از گشودن مدارس با ایمنی بسیار کم کار انجام می شود: “ماسک های FFP2 کجا ، آزمایش سریع کجا ، اتاق های اجاره ای کجا ، پرسنل اضافی کجا؟” روزنتال
رالف برینکهاوس ، رهبر گروه پارلمانی اتحادیه ، خواستار ایجاد چشم انداز روشن برای مدارس برای بقیه سال تحصیلی شد. “مدارس ، والدین و کودکان هنگام برنامه ریزی به امنیت نیاز دارند. آیا باید اقدامات را تمدید کنیم؟ این چگونه بر امتحانات تأثیر می گذارد؟ آیا ما تعطیلات عید پاک را کوتاه می کنیم؟ سیاستمدار HDZ در روزنامه Neue Westfälische ، که در بیله فلد منتشر شد ، هشدار داد: “مردم می خواهند زندگی خانوادگی را برنامه ریزی و تنظیم كنند.”
© dpa-infocom ، dpa: 210109-99-953183 / 2
[ad_2]
No Comments