
[ad_1]
نظر منتشر نشده است
برلین (dpa) – FDP می خواهد سرعت وزارت حمل و نقل را افزایش دهد ، وقتی که صحبت از بحث عوارض جاده ها می شود.
همانطور که الیور لوکسیچ ، عضو بوندستاگ به آژانس مطبوعاتی آلمان گفت ، گروه پارلمانی FDP علیه وزارتخانه شکایت کرده است. اساس یک نظر کارشناس در مورد به اصطلاح است. ارزش ناخالص شرکت و در نتیجه جبران احتمالی مالیات خودرو. طبق FDP ، تاکنون ، وزارت از تأیید گزارش خودداری کرده است.
کمیته بازرسی عوارض کار خود را در هفته آینده ادامه خواهد داد. طبق قانون آزادی اطلاعات ، FDP درخواست دسترسی به نظر تخصصی یک شرکت حسابرسی را داده است. ارزش ناخالص شرکت اپراتور برنامه ریزی شده با توجه به اصطلاح روش حسابرسی تاریخ اصلی تعیین می شود ، که نقش مهمی در اختلاف جبران خسارت دارد. طبق FDP ، وزارت در ماه اوت گذشته این درخواست را رد کرد. پس از آن FDP اعتراض خود را مطرح كرد و اكنون نيز در سپتامبر دادخواستي را ارائه داد.
لوكسيچ گفت: “شهروندان حق دارند از هزينه هاي آينده تلفات ناموفق آگاه شوند.” ماهها یک گزارش خنثی ارائه شده است که این هزینه ها را کمی می کند ، اما توسط وزارت حمل و نقل به صورت کلید در دست نگهداری می شود.
مدل عوارض آلمان در تابستان 2019 در برابر دیوان عدالت شکست خورد. مخالفان ، وزیر حمل و نقل ، آندریاس شایر (CSU) را به اشتباهات جدی ، مانند قانون تدارکات عمومی ، متهم می کنند. وی همچنین قبل از اطمینان به حقوقی قرارداد منعقد می کند. اپراتورهای برنامه ریزی شده پس از خاتمه قرارداد بلافاصله پس از تصمیم دولت فدرال ، به دنبال خسارت 560 میلیون یورویی هستند. شوئر ادعاها را رد می کند.
وزارت حمل و نقل امتناع خود از بررسی گزارش را توجیه کرد ، از جمله موارد دیگر ، این واقعیت است که این اطلاعات می تواند بر روند داوری با شرکتهای عملیاتی برنامه ریزی شده تأثیر منفی بگذارد. لوكسيچ گفت: روش داوري حق دسترسي به نظر كارشناسي را مستثني نمي كند.
© dpa-infocom ، dpa: 210109-99-953720 / 3
[ad_2]
No Comments