
[ad_1]
ایمیل مستقیم بازاریابی، یک استراتژی پر کاربرد است ، اما در بسیاری از موارد از نظر شکل و کاربرد با خبرنامه ها و سایر تکنیک های بازاریابی از طریق ایمیل اشتباه گرفته می شود.
ممکن است واقعاً شبیه به هم باشند ، اما در واقع تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند ، خصوصاً در اهدافشان.
به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید چه چیزی است بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل و چند نمونه از کمپین DEM به طور موثر
بازاریابی از طریق ایمیل مستقیم چیست
ایمیل مارکتینگ مستقیم یک روش بازاریابی است که در آن تبلیغات مستقل و مستقیم به یک لیست هدفمند از گیرندگان ارسال می شود.
پیام ها ، که می توانند متنی ، HTML یا سایر موارد باشند ، ممکن است به جای ایمیل های معمولی ، مانند تبلیغات تحت وب به نظر برسند.
تعدادی از عناصر این استراتژی بازاریابی ایمیلی را از اسپم یا سایر فعالیت های ایمیل متفاوت می کند.
به عنوان مثال ، می توان از تکنیک های شخصی سازی استفاده کرد تا گیرنده مورد ارزیابی و پیوند قرار گیرد.
یکی از خصوصیات کمپین DEM این نیز انتخاب کاربرانی است که برای آنها در نظر گرفته شده است.
در حقیقت ، ترجیح داده می شود پیشنهادات خاصی برای گروه کوچکی از کاربران بالقوه علاقمند ارائه شود ، نه پیشنهاد گسترده تر اما کمتر هدف دار.
پیام های ایمیل مارکتینگ مستقیم آنها اغلب شامل سازوکارهایی هستند که بازخورد را در مورد اثربخشی کمپین ارائه می دهند.
می توانید تعداد پیام های باز ، کلیک های ایجاد شده توسط یک پیام ، گیرنده هایی که درخواست حذف از لیست فرستنده را دارند و پیام های رد شده توسط سرور گیرنده را اندازه گیری کنید.
تفاوت بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی از طریق پست الکترونیکی مستقیم
در این مرحله ، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که تفاوت اساسی بین آرا normal عادی و کمپین DEM.
خبرنامه ابزاری است مبتنی بر وفاداری و اطلاعات ، با ارائه محتوای ارزشمند و آموزشی.
با استفاده از خبرنامه ها می توانید مشتریان جدیدی را از طریق Lead Generation جذب کنید ، اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات خود و موارد دیگر ارائه دهید.
کمپین DEM، بازاریابی مستقیم ایمیل ، با هدف افزایش گردش مالی شرکت خود با استفاده از کوپن و تبلیغات شخصی است.
اولین تفاوتی که در خبرنامه ها دیده می شود ، محتوایی است که دیگر آموزنده نیست ، اما به هدف خاص فروش اشاره دارد.
یک تفاوت اضافی توسط شیب تعیین می شود.
در حقیقت ، در خبرنامه ها معمولاً برنامه دقیق برای ارسال نامه ها در نظر گرفته شده است.
سازمان بهداشت جهانی ایمیل مستقیم بازاریابیاگر چنین باشد ، نتیجه این است که مشترکان بیشتر از این که آنها را جذب کنند ، اذیت شوند.
کمپین DEMعلاوه بر این ، آنها کوتاه مدت هستند و بر اساس اهداف دقیق و دقیق انتخاب شده است.
در واقع ارائه کالای مناسب به دسته مناسب افراد مهم و موثر است.
به ایمیل مستقیم بازاریابی بهترین نتیجه را می دهد ، خوب است که با بازاریابی محتوا همراه باشید.
چرا بازاریابی از طریق ایمیل مستقیم کار می کند؟

در مورد این استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ، نیل پاتل یکی از آنها را نوشت پژوهش که میانگین بازده سرمایه گذاری (ROI) را با استفاده از بازاریابی ایمیل مستقیم بررسی می کند.
همچنین شمانظرسنجی n 2017 نشان داد که مبارزات در ایمیل مارکتینگ مستقیم آنها در واقع بازده بالاتری نسبت به جستجوی پرداخت شده و تبلیغات نمایش آنلاین داشتند.
نتایج دیگر همچنین نشان می دهد که میزان پاسخ مستقیم به بازاریابی از طریق ایمیل 5.3٪ از نرخ پاسخ به ایمیل 0.6٪ بالاتر است.
بنابراین چرا بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل ، چیزی که بسیاری از آن به عنوان یک استراتژی در حال کاهش می دانند ، هنوز هم بسیار موثر است؟
بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل این تعاملی است
این امر به این دلیل است که مشتریان شخصاً نامه ورودی خود را مدیریت می کنند و اغلب قبل از حذف نهایی ایمیل ، آن را بررسی می کنند.
به آن دلیل ایمیل مستقیم بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا به پیامهای ارسالی خود توجه بیشتری داشته باشید.
رستوران ها از این روش بسیار استفاده می کنند و دلیل آن نیز ساده است.
آنها اغلب پیشنهاد یا کوپن تبلیغاتی برای او ارسال می کنند و در ازای آن از مشتری درخواست می کنند ، معمولاً خرید.
و مانند این سایت ، بسیاری از فروشگاه ها یا رستوران های دیگر نیز از طریق بازاریابی ایمیل مستقیم به فروش بیشتر می پردازند.
امکان ارسال کوپن برای مدت کوتاه و طولانی تر وجود دارد تا بعداً بتوانید از آنها استفاده کنید.
دامنه ممکن است بیشتر باشد
این نوع استراتژی می تواند به این بخش از کاربرانی که به دلایل مختلف از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند نیز برسد.
مصرف كنندگانی كه مشاركت در آنها دشوار است و منجر به عمل می شوند.
در واقع ایمیل ها کاملاً با آنها ارتباط ندارند.
بهترین راه حل ادغام است کمپین DEM با کسانی که در شبکه های اجتماعی هستند بیشتر از کاربران استفاده کنند.
بازاریابی ایمیل مستقیم باعث تحریک خلاقیت می شود

همانطور که در بالا ذکر شد ، ترکیب ترکیب استراتژی های رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوای دیجیتال امکان پذیر است. کمپین DEMتا سفر بدون دردسر را به مشتری ارائه دهد.
به عنوان مثال شرکت بازاریابی مستقر در یوتا یک کمپین تعطیلات برگزار کرد که در آن یک بلیط و یک اسکناس 20 دلاری برای تشویق دریافت کنندگان به خرج پول برای یک کمک خیرخواهانه ارسال کرد.
هنگامی که افراد کد پشت نقشه را اسکن می کردند ، یک ویدیوی توضیحی در YouTube ظاهر شد که به آنها هشتگی می داد که می توانند هنگام ارسال در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنند.
این باعث افزایش آگاهی مردم از نام تجاری آنها و برجسته شدن ارزشهای اجتماعی شرکت شد.
نحوه استفاده کمپین DEM، با چند مثال
معمولا استفاده از ایمیل مستقیم بازاریابی، شامل استفاده از سه مرحله است:
- لیست پستی ایجاد کنید
- آن را افزایش و حفظ کنید
- نتایج را برای بهبود تجزیه و تحلیل کنید
بنابراین ، اولین قدم ایجاد لیستی از مخاطبین است که می توانید مخاطب خود را به آنها ارائه دهید استراتژی DEM.
افراد باید داوطلبانه آدرس های ایمیل خود را ترک کرده و در لیست ها قرار گیرند
این به یک دلیل بسیار ساده است.
زیرا همانطور که از نامش پیداست اینها تکنیکهای مستقیمی هستند و اگر برای افراد بی علاقه ارسال شوند برای فروش این خطر وجود دارد که در صندوق پستی ناخواسته قرار بگیرند یا باعث آزار مصرف کنندگان شوند.
سپس همان را در تصویر شرکت یا مارک گزارش دهید.
روشهای م manyثر بسیاری برای به دست آوردن آدرس ایمیل افراد وجود دارد ، یکی از آنها ایجاد آهنرباهای سربی است.
با گذشت زمان ، فقط کافی است به افزایش بیشتر و بیشتر لیست های پستی خود فکر کنید ، بلکه همچنین باید مخاطبین قبلاً خریداری شده را حفظ کنید و مطمئن شوید که اشتراک آنها لغو نشده است.
چگونه است؟
با ارائه محتوای آموزنده به آنها که می توانند محصولات و خدمات را با ارزش بدانند.
سرانجام در یک استراتژی خوب ایمیل مارکتینگ مستقیم، من نمی توانم تجزیه و تحلیل نتایج را از دست بدهم.
می توان تست های A / B را انجام داد تا بفهمید کدام تصویر ، کدام کپی ، کدام رنگ افراد را به سمت انجام اقدامات مورد نظر سوق می دهد
مثال ها
فقط بخور

کدهای نرم افزار

Swapifi

ایتالو

نتیجه
در این مقاله من در مورد چه چیزی صحبت کردم ایمیل مستقیم بازاریابی، چه چیزی آن را از خبرنامه ها متمایز می کند و چرا اغلب از آن استفاده می شود:
- بازاریابی ایمیل مستقیم تعاملی است
- دامنه ممکن است بیشتر باشد
- خلاقیت را تحریک کنید
ما همچنین دیدیم که چگونه کمپین DEM، از طریق چند مثال.
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و چگونگی شروع کار خود از ابتدا هستید ، اینجا را کلیک کنید و لیست رایگان بررسی DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
در داخل ، حتی اگر کار می کنید ابزارهای لازم برای شروع را پیدا خواهید کرد.
[ad_2]
No Comments