
[ad_1]
بازاریابی ورودی یک مجموعه استراتژی بسیار محبوب برای تولید کاربران جدید است.
می دانید ، دستیابی به هدایای جدید یکی از بزرگترین موانع پیش روی هرکسی در دنیای بازاریابی است ، خصوصاً اگر شما از فنون خاصی مانند بازاریابی درونی اطلاع ندارید و استفاده نمی کنید.
اشتباه نکنید ، هیچ میانبری در این زمینه وجود ندارد ، اما مطمئناً می توانید زندگی را آسان تر کنید.
خواندن این مقاله را ادامه دهید تا بیاموزید چگونه به درستی از بازاریابی داخلی استفاده کنید و چند نمونه کاربردی بدست آورید.
بازاریابی ورودی: تعریف
به معنای واقعی کلمه ، “بازاریابی ورودی” یک استراتژی برای آوردن مشتریان بالقوه به وب سایت شما است.
ما در مورد مصرف کنندگان عادی صحبت نمی کنیم ، اما در مورد مشتریانی با کیفیت بالا که واقعاً به آنچه ما ارائه می دهیم علاقه مند هستند.
و همه اینها بدون نیاز به برون سپاری محصولات و خدمات آنها است.
به این ترتیب ، ما تمایل به ایجاد روابط معنی دار و پایدار با مشتریان خود داریم.
اما چگونه؟
ما باید بتوانیم کاربران علاقه مند را بارها و بارها از وب سایت ما بازدید کنیم ، تا با آن آشنا شوند و آنچه را در داخل پیدا می کنند.
اگر بتوانید بارها و بارها با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط ، احساس خوبی ایجاد کنید ، احتمال آمادگی اقدام به مصرف کننده ها برای خرید بیشتر است.
در حقیقت ، باید به یاد داشته باشید که مصرف کنندگان امروزی تمایل دارند که مطلع شوند ، قبل از خرید ، همه جوانب مثبت و منفی را ارزیابی می کنند.
به همین دلیل اعتماد سازی در برند بسیار مهم است.
نحوه استفاده از بازاریابی Inbound
روش ورودی را می توان به سه روش اعمال کرد:
– جذب: افراد مناسب با محتوای با کیفیت و گفتگو با کیفیت بالا را جذب کنید تا شما را به یک مشاور قابل اعتماد تبدیل کنید که می خواهند با آنها تعامل داشته باشند.
درگیر شدن: بینش ها و راه حل هایی ارائه دهید که با نقاط دردناک و اهداف آنها مطابقت داشته باشد بنابراین احتمال خرید آنها از شما بیشتر است.
– ایجاد رضایت: برای کمک به مشتریان خود در خرید موفق و مساعدت کنید.
وقتی مشتری ها موفق عمل می کنند و آن را با دیگران به اشتراک می گذارند ، این امر منجر به ایجاد چرخه خودپایدار کسب و کار شما می شود.
بیایید به طور خاص این تکنیک های مختلف را بررسی کنیم.
برای جذب کردن

استراتژی های بازاریابی ورودی ، که برای جلب نظر کاربران طراحی شده اند ، کاملاً به محتوای ایجاد شده مربوط می شوند.
آنها را هرگز نباید دست کم گرفت.
و اگر تصمیم دارید مخاطبان خود را از طریق بازاریابی ورودی جذب کنید ، چه می کنید؟
اولین چیز: ایجاد محتوای ارزشمند.
این که آیا آنها به عنوان مقاله ، نشریات اجتماعی ، کتابچه های راهنما و کتاب الکترونیکی نوشته می شوند ، یا چندرسانه ای به عنوان پادکست یا فیلم هستند ، مهم نیست.
آنچه واقعاً مهم است این است که محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
این بدان معناست که شما نمی توانید نیمی از روز را به بازاریابی درونی اختصاص دهید و تا آنجا که ممکن است مقاله بنویسید.
صدها نفر و سایت وجود دارد که این کار را بصورت آنلاین انجام می دهند.
به چگونگی ایجاد تغییر بیندیشید.
سعی کنید این سوال را از خود بپرسید: چه محتوا / ایده / ارزشی را می توانید از طریق محتوایی که رقبای شما ارائه نمی دهند منتقل کنید؟
مرحله دوم در جذب کاربران از طریق بازاریابی درونی ، بهینه سازی تمام محتوای ارزشمندی است که برای سئو ایجاد کرده اید.
از استراتژی های SEO استفاده می شود تا محتوای شما به صورت ارگانیک در صفحه اول موتورهای جستجو بسته شود ، بسته به کلمات کلیدی بهینه شده خاص.
افرادی که به دنبال راه حل برای یک مشکل هستند ، محتوای شما را برای کمک به آنها در صفحه اول پیدا می کنند.
آیا تا به حال از صفحه اول Google فراتر رفته اید تا نتایج رضایت بخشی برای جستجوهای خود پیدا کنید؟
آیا می خواهید محتوای شما در صفحه اول باشد یا زیردریایی در صفحه بعدی؟
مشارکت کنید
اینکه بتوانید مخاطب خود را با استفاده از استراتژی های ورودی درگیر کنید ، به معنای ایجاد روابط طولانی مدت است.
یکی از راه های شروع فکر کردن در مورد فروش راه حل برای مشکلات خاص است ، نه محصولات و خدمات.
این اطمینان می دهد که هم به نفع مشتریان و هم شرکت شما خواهد بود.
در میان تکنیک های مختلف ، شما همچنین می توانید برای درگیر کردن مشتریان خود از بازاریابی ایمیل به روشی سازنده (و هرگز تهاجمی) استفاده کنید.
ایجاد رضایت
ما باید بتوانیم از راهکارهایی برای اطمینان از رضایت مشتری استفاده کنیم ، حتی پس از خرید نیز احساس تعامل و حمایت کنیم.
درخواست از مشتریان خود برای انجام نظرسنجی برای دریافت بازخورد ، راهی عالی برای بدست آوردن این نتایج است.
مردم از این طریق احساس اهمیت می کنند و درباره شما و خدمات شما بهتر فکر می کنند.
اما نباید به صورت تصادفی ارسال شوند ، این امر اثر معکوس را به خطر می اندازد.
با ارائه آنها در لحظات خاص و معقول ، سودمند خواهند بود.
به عنوان مثال: آیا واقعاً منطقی است که از مشتری خود بپرسید آیا محصول یا خدمات شما مفید بوده است … 1 سال پس از خرید؟
البته ممکن است مواردی پیش بیاید.
اما در بیشتر موارد اینگونه نیست.
همچنین ممکن است مشتری در به خاطر سپردن صحبت های شما مشکل داشته باشد ، خصوصاً اگر چندین خرید انجام داده باشد.
با بازگشت به راهکارهایی که می توانید برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده کنید ، لازم است در مورد رسانه های اجتماعی نیز صحبت کنیم.
در واقع ، حتی از طریق آنها می توان نظر ، بازخورد و نظرات مفیدی گرفت.
مشتریان این فرصت را خواهند داشت که تجربیات خود را با محصولات / خدمات شما در میان بگذارند و از آنها شنیده شوند.
همچنین این یک روش مستقیم است که آنها می توانند س questionsال کنند و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند – شما به آنها خواهید گفت که گوش می دهید.
نمونه هایی از بازاریابی ورودی
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، چندین روش برای استفاده از بازاریابی ورودی وجود دارد ، در اینجا چند مثال آورده شده است:
مدیریت وبلاگ

همانطور که احتمالاً می دانید ، بلاگ نویسی مداوم راهی عالی برای پاسخ به س questionsالات یا نگرانی های کاربران است.
آنها محتوای طولانی مدت هستند که اگر به طور دقیق و مداوم به روز شوند ، می توانند به منبع واقعی اطلاعات خوانندگان آن تبدیل شوند.
از این طریق می توان به یک برند معتبر برای مصرف کنندگان تبدیل شد.
کتاب الکترونیکی بنویسید
یک نمونه از بازاریابی ورودی نوشتن نه تنها محتوای وبلاگ ، بلکه کتابهای الکترونیکی و منابع بارگیری رایگان است.
وقتی فکر می کنید که باید یک کتاب الکترونیکی بنویسید ، بسیاری از مردم اشتباه می کنند که آن را کمی مهم می دانند.
به یاد داشته باشید ، این درست مثل نوشتن یک کتاب واقعی است.
آیا این کار را سبک انجام می دهید؟
احتمالا نه.
بسیاری از آنها کتابهای الکترونیکی را به صورت رایگان در استراتژی های بازاریابی داخلی خود وارد می کنند و در ازای آن اطلاعات تماس را می خواهند.
وبینارها را سازماندهی کنید
اگر نمی دانید چیست ، در اینجا یک توضیح کوچک است.
وبینار یک سمینار آنلاین است که به مخاطبان استثنایی اختصاص داده شده است.
مخاطبی که قبلاً برای حضور و پرسیدن سوال ثبت نام کرده است.
پس از ثبت نام ، با درخواست اطلاعات تماس ، می توانید مشتریان با کیفیت بیشتری بدست آورید.
برخلاف نوشتن یک پست وبلاگ یا کتاب الکترونیکی ، از طریق وبینارها به عنوان یک استراتژی بازاریابی داخلی ، شما این امکان را دارید که شخصی سازی و تعامل را اضافه کنید.
علاوه بر این ، عامل “فیزیکی” را نباید دست کم گرفت.
فرد واقعی علاوه بر صدای معمول یا محتوای مکتوب ، قادر به دیدن و تعامل با یک شخص است که به کاربران کمک می کند ارتباط قوی تری با شما و برند شما ایجاد کنند.
موارد را تحلیل کنید
آنها به شما امکان می دهند مفاهیم نظری را در موقعیت های واقعی به کار ببرید.
مطالعات موردی اغلب برای نشان دادن اثربخشی محصول / خدمات ارائه شده مورد استفاده قرار می گیرند.
آنها برای پاسخگویی به مشکلات زیر طراحی شده اند: حل مشکلات خاص ، برخورد با ابهامات و یادگیری استفاده از راه حل های مشابه در شرایط مشابه.
کاربران تمایل دارند که به تجربیات افراد آنلاین که در همان وضعیت هستند (یا هستند) اعتماد کرده و از آنها قدردانی کنند.
از طریق یک مطالعه موردی ، می توانید به مردم نشان دهید که خدمات شما برای افرادی که مشکل خود را دارند تأثیرات مثبتی داشته است.
پادکست ایجاد و به اشتراک بگذارید

مانند وبینارها ، از آنجا که می توانید به برند خود شخصیت بیفزایید ، تهیه پادکست به عنوان یک روش بازاریابی داخلی مطمئناً چالش کمتری دارد.
در واقع ، از طریق رایانه ، میکروفون و موضوعات گفتگو ، می توانید بلافاصله شروع به ایجاد محتوای خود کنید.
معمولاً نیم ساعت در هر قسمت محیط مناسبی است ، به خصوص اگر به روشی جذاب و هرگز کسل کننده مطالعه شود.
نتیجه
در این مقاله ، من در مورد آنچه Inbound Marketing است صحبت کردم: یک تکنیک بسیار رایج که از طریق آن می توانید روابط معنی داری با مشتریان خود ایجاد کنید.
اما چگونه استفاده می شود؟
مراحلی که در بالا شرح داده شده است در اینجا آمده است:
- برای جذب کردن
- مشارکت کنید
- ایجاد رضایت
علاوه بر این ، برخی از کلاسیک ترین (اما بارزترین) نمونه های بازاریابی ورودی ذکر شده است.
- مدیریت وبلاگ
- کتابهای الکترونیکی بنویسید
- وبینارها را سازماندهی کنید
- موارد را تحلیل کنید
- پادکست ایجاد و به اشتراک بگذارید.
اگر به دنیای بازاریابی دیجیتال علاقه مند هستید و می خواهید بیشتر بیاموزید ، با کلیک بر روی اینجا لیست رایگان DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
در داخل ، ابزارهای لازم را برای شروع به کار خواهید یافت ، حتی از ابتدا.
[ad_2]
No Comments