
[ad_1]
وی با بیان اینکه این جشنواره به میزبانی شهرهای تهران با موفقیت برگزار شد ، افزود: تاکنون بیش از 1600 معلم کتاب هایی در زمینه علوم کامپیوتر ، فلسفه و زبان شناسی ، دین ، علوم اجتماعی ، زبان و علوم تألیف کرده اند. “فن آوری ، هنر و سرگرمی ، ادبیات ، تاریخ و جغرافیا و علوم مرتبط از سراسر کشور در این رویداد شرکت کردند.
وی ادامه داد: داوطلبان جشنواره دبیران و نویسندگان باید کتابهایی را که دارای مجوز از وزارت جهت یابی هستند و از سال 1996 منتشر شده اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رمضانی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری سازمان پژوهش ، م theسسه واعظ تعلیم و تربیت و معاون آموزش فرهنگی و اداره کل فرهنگ و هنر ، اردوها و فضای آموزشی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را توانمند سازی ، گسترش و انتشار علم و دانش در زمینه نیازهای آموزشی و کمک به تولید دانست.
مدیرکل فرهنگ و هنر ، اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما تهیه کتاب های مناسب برای دانش آموزان است ، گفت: در این زمینه نویسندگان و نویسندگان را در زمینه کتاب های درسی شناسایی و از آنها حمایت کنید. ما متوجه شده ایم
رمضانی اذعان داشت: این كتاب ها كه 60 امتیاز از داوران دریافت كرده اند ، در 50 هزار نمایشگاه واحد آموزشی ، جشنواره دانش و توانایی و كتابخانه ها و كلاس های كلاسی ارائه می شود.
به گفته وی ، 50 هزار نمایشگاه واحد آموزشی که توسط مبلغ آموزش و پرورش در واحدهای آموزشی برگزار می شود ، همچنین در بحث تجهیزات کتابخانه های مدارس و کلاس های درس ، از ظرفیت کتاب های دریافت شده از دبیرخانه دبیران و نویسندگان استفاده می کند جشنواره
وی ادامه داد: جشنواره دانش و توانایی نیز یکی از جشنواره های کتابخوانی است که برای دانشجویان طراحی شده و کتاب های مفیدی در اختیار آنها قرار می دهد.
مدیرکل فرهنگ و هنر ، اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان می توانند به دلیل ارتباطی که با دانش آموزان دارند و شناخت نیازها و مشکلاتشان ، کتابهای مفیدتری برای جامعه هدف بنویسند.
به گفته رمضانی ، هرچه ظرفیت رقابتی بیشتری در آموزش ایجاد شود ، نتایج بهتری برای دانش آموزان حاصل می شود.
وی توضیح داد: در زمینه کتاب و کتابخانه ، کارگروهی برای انتخاب کتاب در مرکز فرهنگی آموزشی مفتح تهران برگزار می شود که نویسندگان این کارگروه هر ماه کتاب های منتشر شده در حوزه آموزش را بررسی ، انتخاب و تهیه می کنند. . .
[ad_2]
No Comments