
[ad_1]
بازاریابی محتوا این به معنای واقعی کلمه قلب هر استراتژی بازاریابی است ، به خصوص هنگامی که صحبت از بازاریابی آنلاین می شود.
به همین دلیل ، دانستن آن بسیار مهم است بازاریابی محتوا چیست؟ و بهترین استفاده از آن برای رونق کسب و کار
بازاریابی محتوا چیست
به معنای واقعی کلمه اهمیت بازاریابی محتوا “بازاریابی محتوا” است ، به معنای هر آنچه در حین برقراری ارتباط نوشته یا ارسال می شود.
این تکنیکی است که هدف آن ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند (مانند مقالات وبلاگ ، پادکست ها یا وبینارها) ، مناسب و سازگار برای جذب و جذب مخاطب خاص ، به منظور تحریک عملکرد سودآور مشتری است.
بنابراین ، به س previousال قبلی برگردیم ، چرا این مسئله بر همه مناطق تأثیر می گذارد؟
از آنجا که این نوشتن ایمیل در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، محتوا در مورد فیلم ها در یوتیوب ، متن در مورد شبکه های اجتماعی ، در وبلاگ شخصی از مقالات تولید شده خود یا حتی تجارت الکترونیکی احتمالی خود است.
بخشهایی که در آنها یافت می شود عملاً بی پایان هستند.

چه کسی می داند چگونه استفاده کند بازاریابی محتوا بهترین مزایا را در 3 زمینه خاص پیدا خواهید کرد:
- افزایش فروش
- پس انداز تبلیغات
- مشتریان بهتر و وفادارتر
جالب ترین چیز ، استفاده از بازاریابی محتوا این مهم نه تنها برای سود ، بلکه برای خود مشتریان نیز مهم است.
این به چندین دلیل اصلی وجود دارد:
- اگر می دانید چگونه به خوبی ارتباط برقرار کنید ، نتایج برنامه ریزی شده را بدست می آورید
- اگر محتوای با کیفیتی به مخاطبان خود ارائه دهید ، آنها اغلب برای مشاوره و عیب یابی برمی گردند.
بازاریابی محتوادر واقع ، این مبتنی بر توسعه اعتماد و اعتبار نام تجاری است.
اگر محتوای عالی ایجاد کنید ، به یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و قابل اعتماد تبدیل می شوید.
منبعی واقعی که مصرف کنندگان برای آموزش در زمینه موضوعات مرتبط در حوزه کاری خود به آن مراجعه می کنند.
چگونه می توان از بازاریابی محتوا برای حمایت مالی بیشترین بهره را برد
حمایت از مطالب شخصی خود همیشه بسیار مهم است زیرا باعث می شود بازدید کنندگان درک کنند که شما راه حل خاصی برای مشکلات آنها ارائه می دهید.
اساسا بازاریابی محتوا بر محتوای غیر تبلیغاتی تمرکز دارد ، اما بر حفظ مشتریان بالقوه تمرکز دارد.
اما این بدان معنا نیست که باید کاملاً آموزشی باقی بماند.
یک سازش خوب این است که (در هر محتوا) 80٪ از مطالب آموزشی را به مخاطبان خود اختصاص دهید و 20٪ باقیمانده را به فروش اختصاص دهید.
بهتر است به آنها بگویید که شما خدمتی را که می گویید می فروشید ، اما در این کار زیاده روی نکنید.
در مورد یک مقاله ، ممکن است بخواهید قسمت مقدماتی و نتیجه را به حمایت از کالاها یا خدماتی که ارائه می دهید اختصاص دهید و از قرار دادن آنها در قسمت اصلی محتوای خود خودداری کنید.
همچنین باید بدانید که به سرعت ثروتمند نخواهید شد بازاریابی محتوا.
ثمر دادن زمان می برد.
در بعضی موارد ممکن است بعد از چند هفته و در بعضی دیگر بعد از چند ماه باردهی کند.
این به این دلیل است که این یک استراتژی طولانی مدت است که برای ایجاد وفاداری به بازدید کنندگان زیادی نیاز دارد.
بازاریابی محتوا در استراتژی های مختلف
همانطور که قبلا گفتم ، استراتژی های بازاریابی محتوا آنها را می توان در مناطق مختلف استفاده کرد.
در اینجا چند نمونه به همراه نکاتی در مورد نحوه استفاده بهتر از آن آورده شده است.
- پست وبلاگ
اولین چیزی که هنگام صحبت به ذهنشان خطور می کند بازاریابی محتوا چیست؟ و چگونگی استفاده از آن مقالات وبلاگ است.
این به یک دلیل خاص است.
موتورهای جستجو به کسانی که محتوای سازگار و با کیفیت منتشر می کنند پاداش می دهند.
به همین دلیل است که برای اطمینان از کلیک و خواندن بیشتر پست های وبلاگ ، اهمیت آن مهم است بازاریابی محتوا.
برای داشتن وبلاگی که به خوبی کار کند ، باید محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که به س questionsالات و نگرانی های مخاطبان پاسخ دهد.
- ویدئو
همچنین برای ایجاد محتوای ویدیویی بازاریابی محتوا.
فقط به پیامی که می خواهید از طریق فیلم هایتان بفرستید فکر کنید و آهنگی بسازید تا به شما الهام بخشد.
اگرچه فیلم ها بعضی اوقات خود به خود به نظر می رسند ، اما هیچ چیز را نباید به حال خود سپرد.
با یک استراتژی مطالعه شده از بازاریابی محتوا با فیلم های مناسب می توانید افراد مناسب را جذب کنید.
استفاده از خوب بازاریابی محتوا حتی مهمتر از تجهیزاتی است که برای فیلمبرداری با آن انتخاب می کنید.
- شبکه های اجتماعی
استفاده از رسانه های اجتماعی ، همانطور که دانستن آن آسان است ، به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی بین شرکت ها و کارآفرینان با مشتریان بالقوه خود تبدیل شده است.
استفاده كردن بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی ، افزایش آگاهی از برند ، تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه و ارتقا influence تبدیل ها امکان پذیر است.
با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید از طریق محتوایی که برایشان مهم است با مشتریان خود روابط واقعی برقرار کرده و سپس آنها را وادار به انجام اقدامات مشخصی کنید.
آغاز یک قیف واقعی فروش.
به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی ، نمی توان مشتری نظرسنجی را برای استفاده فراموش کرد بازاریابی محتوا به بهترین و خاص با توجه به نوع مشتری.
- بازاریابی ایمیلی
یکی از قدیمی ترین روش ها ، اما همچنین یکی از روش های بسیار مورد استفاده برای برقراری ارتباط و ارتباط با مشتریان ، بازاریابی از طریق ایمیل است.
و حتی در این مورد ، استفاده از بازاریابی محتوا، همراه با این استراتژی دیگر ، ترکیب کاملی هستند.
به عنوان مثال ، می توانید پس از عضویت در یک وب سایت یا خبرنامه ، یک سری ایمیل های جذاب را مطالعه و عملی کنید.
محتوا ، هرگز خسته کننده و بیش از حد رسمی ، می تواند برای ترغیب مردم به انجام اقدامات خاصی طراحی شود ، که می تواند:
- برای کالای خریداری شده یک نظر بنویسید
- منابع رایگان را بارگیری کنید
- کالاها و خدمات را از طریق کوپن تخفیف شخصی خریداری کنید
راه های استفاده از ایمیل در ارتباط با بازاریابی محتوا، هستند بسیار.
همچنین می توان به آزمایشهای A / B بی شماری که می توان انجام داد فکر کرد.
- منابع رایگان
استفاده از منابع رایگان یکی از پرکاربردترین ابزارها برای دریافت آدرسهای ایمیل کاربران است.
پس از دریافت ، می توان یک سری ایمیل برای برقراری ارتباط با آنها اجرا کرد و سپس آنها را وادار به انجام برخی اقدامات مانند خرید محصول یا خدمات کرد.
اما همه اینها در صورت استفاده صحیح امکان پذیر نیست بازاریابی محتوا.
هیچ چیز بدتر از ارائه منابع کم ارزش و رایگان نیست که به سرعت نوشته شده اند زیرا “رایگان” هستند.
در اینجا بسیاری اشتباه می کنند.
از آنجا که این پل ارتباطی واقعی با مصرف کنندگان است ، ما باید محتوای بالاترین ارزش را به آنها نشان دهیم که آنها را از کیفیت خدمات ارائه شده آگاه می کند.
نتیجه
در این مقاله که در مورد آن صحبت کردم بازاریابی محتوا چیست؟، نحوه استفاده از آن و ادغام آن در استراتژیهای مختلف بازاریابی چقدر مهم است.
این تکنیکی نیست که باید به عنوان چیزی جداگانه در نظر گرفته شود.
به خصوص، بازاریابی محتوا می تواند در روشهای زیر استفاده شود:
- پست وبلاگ
- ویدئو
- شبکه های اجتماعی
- بازاریابی ایمیلی
- منابع رایگان
اما نه تنها این ، حتی در بسیاری از موارد دیگر ، مانند صفحات مختلف وب سایت شما.
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و چگونگی راه اندازی کسب و کار موفق خود در حالی که هنوز کار می کنید هستید ، اینجا را کلیک کنید و لیست رایگان DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
در داخل 6 ابزار مورد نیاز برای ایجاد تجارت آنلاین خود را پیدا خواهید کرد.
[ad_2]
No Comments