
[ad_1]
در این مقاله ما در مورد صحبت خواهیم کرد چگونه نسل سرب درست کنیم.
تولید سرب یک تجارت اصلی برای هر مشاغلی است ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین ، زیرا فرآیندهای فروش را ساده می کند و بنابراین حجم آنها را افزایش می دهد.
سرب چیست و تولید سرب چیست
قبل از اقدام به طور خاص چگونه نسل سرب درست کنیمآیا مهم است که مشخص شود سرب چیست؟
ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که به محصول یا خدمات شما علاقه مند است و می توانیم از طریق ایمیل ، پیامک ، تماس و … با او تماس بگیریم.
بنابراین ، پتانسیل معمولاً تماسی است که در طی فرآیند تولید مشتری بالقوه بدست می آید ، زیرا داده های خود را به صورت خود به خود فراهم می کند و گرایش خاصی به خرید را نشان می دهد.
چرا دانستن چگونگی هدایت یک نسل بسیار مهم است؟
تولید سرنخ ، به معنای واقعی کلمه “ایجاد مخاطب” ، مجموعه ای از تکنیک های بازاریابی است که تولید لید و جذب لید را ممکن می کند.
پس از دستیابی به تماس ، فروشنده یا کارآفرین قادر به برقراری ارتباط با مصرف کنندگان خواهد بود تا سپس آنها بتوانند محصول یا خدماتی را که پیشنهاد می شود خریداری کنند.
ابزارهایی که از طریق آنها می توان همه اینها را انجام داد ، مانند: رسانه های اجتماعی ، وب سایت و دامنه خود.
نحوه تولید سرب با استفاده از اینترنت
اول از همه ، باید گفت که تولید سرب فرآیندی است که مراحل خاصی را طی می کند.
تولید مشتری از مشتریان بالقوه زمانی شروع می شود که بازدید کننده ای فعالیت آنلاین خاصی را کشف کند.
در این مرحله ، او می تواند با وب سایت شرکت ارتباط برقرار کند ، یک آهنربا پیشرو را بارگیری کند یا در یکی از کانال های مختلف شرکت مشترک شود.
نحوه تولید سرب از طریق وبلاگ
داشتن و مدیریت وبلاگ خود فرصت های بی شماری برای تبدیل سرب ایجاد می کند.
به لطف انعطاف پذیری ، یادگیری نیز امکان پذیر است چگونه نسل سرب درست کنیم، ایجاد محتوای CTA مرتبط و خاص که می خواهیم در آن قرار دهیم.
بنابراین ، از آنجا که دعوت به عمل مربوط به محتوای ایجاد شده است ، نرخ تبدیل بالاتر خواهد بود.
چگونه نسل اول را با رسانه های اجتماعی انجام دهیم
رسانه های اجتماعی اکنون الزامی است که باید در برنامه بازاریابی شما گنجانده شود.
همچنین از نظر تولید سرب.
از طریق سیستم عامل های مختلف ، در واقع آسان است که پیروان خود را به عملکرد CTA های از پیش تعریف شده هدایت کنید.
در مثال اینستاگرام ، می توانید پیوندها را به فیلم ها یا وب سایت ها در بیوگرافی حساب خود وارد کنید.
ایجاد تبلیغات با Facebook و Google Ads
برای استفاده بیشتر از تبلیغات یا کمپین های تغییر مسیر خود و استفاده از کاربران برای تبدیل ، مطمئن شوید که صفحه فرود و پیشنهاد شما مطابقت دارند.
هیچ چیز بدتر از کلیک بر روی تبلیغات و یافتن خود در صفحه اصلی فرود سایت نیست.
به این ترتیب ، کاربر باید به صورت دستی تبلیغات را جستجو کند و در بیشتر موارد قبل از اقدام در مورد سایت ، سایت را ترک خواهد کرد.
نکاتی برای تولید مشتری با کیفیت
توانایی به دست آوردن تماس با کیفیت بالا یکی از اهداف اصلی جستجوگران است چگونه نسل سرب درست کنیم.
در واقع ، بازدید زیادی در سایت شما وجود دارد ، اما عدم توانایی در تبدیل یک مشکل بزرگ است.
به همین دلیل ، باید نکاتی را دنبال کنید تا بتوانید از تلاش خود بیشترین بهره را ببرید:
- کانال های مناسب را انتخاب کنید
همانطور که بعدا خواهیم دید ، شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توان در طول این روند به آنها اعتماد کرد.
دانستن اینکه چگونه می توانید بسترهای اجتماعی مناسب را انتخاب کنید ، از اتلاف وقت جلوگیری کرده و به شما کمک می کند تا روی شبکه های اجتماعی مناسب (آنهایی که مشتری های بالقوه شما هستند) تمرکز کنید.
بنابراین بهتر است بررسی کنید که مشتریان بالقوه آنها ترجیح می دهند وقت خود را در کدام پلتفرم بگذرانند.
- منابع رایگان با کیفیت را ارائه دهید
وقتی نگاه می کنید چگونه نسل سرب درست کنیم، نکته مفیدی که باید دنبال کنید این است که به افرادی که از سایت یا صفحه اجتماعی شما بازدید می کنند منابع بسیار خوبی ارائه دهید.
ایده خوبی است که حتی کسانی که به عنوان مثال در ازای آدرس ایمیل شما ارائه می شوند ، دارای محتوای با کیفیت بالا باشند.
اگر این منابع مفید ، جذاب ، نوآورانه و کاملاً فکر شده باشند ، دست کشیدن از آنها برای کاربر مشکل خواهد بود.
- تماس با ما
بازاریابی Outreach روشی است که در آن محتوا به شخص یا سایت با نفوذی ارائه می شود که می تواند به ارتقا and آن و جذب بازدید به آن کمک کند.
بنابراین ، برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه نسل سرب درست کنیم، فرایندی است که شامل یافتن سایتها یا منابعی است که علاقه یکسانی دارند و سپس برای تبلیغ محتوا با آنها تماس می گیرید.
بازاریابی تبلیغاتی به شدت بر اصالت و ارتباط تعداد پیروان متمرکز است و به روابط واقعی اشاره دارد.
این در مورد رسیدن به افراد مناسب در زمان مناسب است تا به شما کمک کند داستان برند خود را بگویید.
این می تواند شامل هر کسی شود ، از افرادی که حضور آنلاین یا اجتماعی گسترده ای دارند که کاملاً با نام تجاری آنها متناسب است تا مصرف کننده ای راضی که متعهد است به همه بگوید که چقدر محصول را دوست دارند.
راهبردهای تولید رسانه های اجتماعی را رهبری کنید
در اینجا چند نمونه وجود دارد که باید بدانید چگونه نسل سرب درست کنیم از طریق رسانه های اجتماعی عمده
نسل سرب در فیس بوک

وقتی مشتری احتمالی از طریق یک پست یا تبلیغات با یک صفحه فیس بوک ارتباط برقرار می کند و اطلاعات خود را می گذارد ، برای پر کردن فرم به یک صفحه فرود خاص هدایت می شوند.
این روش می تواند برای یافتن مشتریانی با کیفیت بالا عالی باشد ، زیرا افرادی را که مایل به غلبه بر تلاش برای کنار گذاشتن کارهایی هستند که برای پر کردن فرم دریافت یک پیشنهاد خاص ، جذب می کنند ، بسیار مناسب است.
اما درصورتی که فردی فقط کمی به این پیشنهاد علاقه مند باشد ، خیلی راحت است که فقط برای پر کردن فرم نمی توانید برای ترک فیس بوک وقت بگذارید.
به همین دلیل ، تبلیغات از فیس بوک.
تبلیغات سرب فیس بوک به کاربران امکان می دهد تا برای پر کردن فرم در سیستم عامل بمانند.
به جای ارسال کاربران به یک صفحه فرود خارجی ، مشتریان بالقوه می توانند بدون خروج از برنامه فیس بوک ، که کلید افزایش تبدیل ها است ، به این پیشنهاد دسترسی پیدا کنند.
بدیهی است که این روندی است که مستلزم پرداخت و سرمایه گذاری در تبلیغات شخصی است.
همچنین مفید است که صفحه فیس بوک خود را به عنوان یک صفحه فروش در نظر بگیرید.
اشتباهی که می تواند رخ دهد جدی نگرفتن فیس بوک و دست کم گرفتن کارآیی آن از نظر “چگونه نسل سرب درست کنیمو تبدیل.
به همین دلیل ، ایجاد CTA واضح ، خبرخوان به روز و عکسهای حرفه ای با کیفیت بسیار مهم است.
همچنین می توانید برگزاری مسابقات و هدایا را در نظر بگیرید.
از طریق آنها امکان ایجاد مخاطب و حفظ مشتری وجود دارد.
تولید در توییتر

به عنوان یکی از سیستم عامل های اجتماعی بسیار مورد استفاده ، جایگزینی معتبر برای در نظر گرفتن است.
از طریق این شبکه اجتماعی امکان استفاده از کارت ها وجود دارد توییتر، ابزارهای تولید سرب مشابه تبلیغات فیس بوک.
با گنجاندن تصاویر الهام بخش و یک کپی خوب می توان از آنها به بهترین وجه استفاده کرد.
یا حتی رویدادهای زنده را سازماندهی کنید ، بنابراین با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و CTA م effectiveثر به گپ اضافه می کنید.
نسل سرب در LinkedIn

LinkedIn یکی از مهمترین سیستم عامل ها برای کسانی است که می خواهند بدانند چگونه نسل سرب درست کنیمزیرا بیشترین مشتری های B2B ممکن را ایجاد می کند.
این دارای چندین مزیت است ، از جمله:
شما می توانید با انتخاب یک لیست از بیش از 20 زمینه و ایجاد س customالات سفارشی ، تمام اطلاعات مورد نظر خود را از کاربر جمع کنید.
- در مقیاس بزرگ منجر به تولید کیفیت بالا شوید
در حالی که کاربران در LinkedIn ثبت نام می کنند ، معمولاً بیشتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی اطلاعات واقعی خود را وارد می کنند.
این به دلیل حرفه ای بودن و اعتماد شبکه اجتماعی است.
هنگامی که اطلاعات کاربر به طور خودکار پر می شود ، دیگر لازم نیست نگران پایان یافتن ایمیل در قسمت هرزنامه باشید.
نتیجه
این مقاله در مورد صحبت می کند چگونه نسل سرب درست کنیم و اینکه چرا برای تجارت شما بسیار مهم است.
از محبوب ترین روش ها برای تولید سرب می توانید پیدا کنید:
- پست الکترونیک
- وبلاگ
- شبکه های اجتماعی
- تبلیغات و تغییر مسیرها
وقتی می خواهید بدانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید چگونه نسل سرب درست کنیم، نباید دست کم گرفت.
سیستم عامل های اصلی که می توانید به آنها اعتماد کنید:
- نسل سرب در فیس بوک
- تولید در توییتر
- نسل سرب در LinkedIn
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت آنلاین و چگونگی شروع کار خود از ابتدا هستید ، اینجا کلیک کنید و لیست رایگان بررسی DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
[ad_2]
No Comments