
[ad_1]
صفحه فشار دادن صفحات خاص یک وب سایت هستند که از طریق آنها شرکت ها اطلاعات مهم بازاریابی کاربران خود را جمع آوری می کنند ، مانند:
- نام و نام خانوادگی
- آدرس ایمیل
- شماره تلفن
در بازاریابی دیجیتال ، هدف از این مجموعه اطلاعات ، به دست آوردن داده هایی از کاربرانی است که علاقه خاصی به یک موضوع ، سرویس یا محصول نشان داده اند ، سپس شرکت آنها را به فروش می رساند.
به این ترتیب می توان پیگیری كرد ، معمولاً یك سری ایمیل یا پیامك خودكار ، كه مشتری بالقوه را در مورد مزایا و مزایای یك سرویس خاص بیشتر آگاه می كند ، بنابراین وی را برای فروش آماده می كند.
نمونه هایی از صفحات فشار موثر
بکلینکا

بازاریابی دیجیتال

LeadsBrid

رامیت ستی

هاب اسپات

بهترین نرم افزار برای ایجاد صفحه فشار
از ابزارهای ایجاد فشار دادن موثر صفحه، ده ها نفر از آنها را می توان به صورت آنلاین یافت.
برخی از آنها علاوه بر ایجاد قدرت ، عملکردهای اضافی مختلفی را نیز انجام می دهند صفحه فشار دادن، مانند ایجاد صفحات فرود ، فرم ها و موارد دیگر.
بنابراین توصیه می شود که برای بهینه سازی وقت خود ، به ابزاری با عملکردهای متعدد اعتماد کنید ، از پریدن از یک ابزار به ابزار دیگر خودداری کنید و از روشن شدن بی هدف کیف پول خود جلوگیری کنید.
در اینجا چند برنامه برای انتخاب وجود دارد.
عکسبرداری

عکسبرداری بستری است که به شرکت ها امکان ایجاد می دهد صفحه فشار دادن، کمپین های تبلیغاتی و صفحات فرود بسیار موثر برای افزایش بازدید ، تعامل بهتر مشتری و افزایش فروش.
علاوه بر این ، ویژگی های Instapage به مشاغل اجازه می دهد تا فرآیندهای تبلیغاتی را برای دستیابی به تبدیل بهتر به صورت خودکار انجام دهند.
کلیک کنید

کلیک کنید ابزاری است که به شما امکان می دهد کانال های فروش را با سادگی و کارآمدی که تعداد کمی از خدمات آنلاین دیگر می توانند ایجاد کنند ، ایجاد کنید.
این ابزار با ارائه گزینه های قیف از پیش تعیین شده برای یک شرکت ، محصول یا خدمات خاص ، بازاریابی ، فروش و تحویل آنلاین محصولات و خدمات آنها را تسهیل می کند.
لازم به یادآوری است که از آنجا که ClickFunnels یک برنامه حرفه ای است ، هزینه آن نسبتاً زیاد است.
صفحات Lead

صفحات Lead ابزاری است که برای تولید سرب طراحی شده است.
این ابزار به کاربران امکان انتشار می دهد صفحه فشار دادن و صفحات فرود پیشرفته و جلب بازدید مشتری پنهان برای تجارت شما.
داشتن یک صفحه فرود کامل ضروری است ، زیرا این اولین چیزی است که مشتری هنگام بازدید از وب سایت شرکت متوجه آن می شود.
پیج ویز

پیج ویز یک طراح صفحه فرود است که توسط مشاغل کوچک و متوسط ، آژانس های بازاریابی و شرکت های وابسته مورد استفاده قرار می گیرد.
این ابزار الگوها و ابزارهای خاص صنعت را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد صفحات فرود عالی را در عرض چند دقیقه با استفاده از الگوهای حرفه ای طراحی و منتشر کنند.
آرزو

آرزو یک نرم افزار حرفه ای است که از طریق آن می توان بازدیدکنندگان را با ساخت و انتشار جذب کرد صفحه فشار دادن و درگیر کردن صفحات فرود و تبدیل آنها به مشتری های بالقوه.
همه از طریق ابزارهای مختلفی که Wishpond به کاربران خود ارائه می دهد ، بلکه همچنین از طریق یکپارچه سازی های شخص ثالث مفید ، از جمله: فروشنده، MailChimp، GetResponse، و خیلی های دیگر.
ابتدایی

ابتدایی یک صفحه ساز رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت های وردپرس را به روشی سریع و آسان و بصری ایجاد کنید.
چه چیزی Elementor را متمایز می کند؟
تفاوت اصلی این است که شما می توانید هنگام طراحی مستقیم و جلوی سایت خود به سطح بالایی از طراحی دست پیدا کنید.
Optimizepress

بهینه سازی یک ابزار وب بصری برای افراد و شرکت ها است که به شما امکان می دهد صفحات فرود و صفحه فشار دادن بسیار پورتال عضویت بسیار مطمئن ، صفحات فروش و غیره
به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع صفحه را در خود ایجاد کنید وردپرس، از جمله صفحات فروش و بازاریابی ، دوره ها ، ضبط های وبینار و نسخه های بهینه شده برای موبایل از همه صفحات.
گزاف گویی

گزاف گویی ابزاری است که به شما امکان می دهد تجربه بازاریابی خود را بهبود بخشید تا به شما امکان دسترسی بهتر به مشتریان بالقوه خود را بدهد.
با Unbounce می توانید موارد شخصی خود را ایجاد ، منتشر و آزمایش کنید صفحه فشار دادن قبل از بارگذاری آنلاین
نکاتی برای صفحه فشار موثر و اینکه از چه اشتباهاتی جلوگیری کنید
برای اطمینان از اینکه این صفحات واقعاً م areثر هستند و به نظر نمی رسد اتلاف وقت باشند ، بهتر است چند نکته را به خاطر بسپارید:
1. این یک صفحه فرود نیست
اولین چیزی که باید هنگام ایجاد آن به خاطر بسپارید صفحه برای فشار دادن موثر این است که نباید آن را با صفحات فرود اشتباه گرفت.
در واقع ، آنها صفحات مختلفی هستند و برای اهداف مختلفی طراحی شده اند.
به همین دلیل مهم است که آنها را اشتباه نگیرید و برای هر صفحه ای که می خواهید ایجاد کنید از استراتژی های مختلف و خاص استفاده کنید.
2. کوتاه و کوتاه با کپی مستقیم و تمیز
نقطه اتکای این صفحات خلاصه و مستقیم آنهاست.
آنچه واقعاً مهم است این است که توجه کاربر معطوف به عملی است که باید انجام شود و حواس او به چیزهای بی فایده دیگر نباشد.
علاوه بر این ، مفید است که فقط از کاربر اطلاعات کسب کنید که واقعا جالب و مفید است.
هر چقدر مشتری بالقوه چیزهایی را نگاشته و از آنها سال شود ، تمرکز و جهت دهی توجه آنها راحت تر خواهد بود.
علاوه بر این ، استفاده از یک کپی بسیار تمیز ، ساده و مستقیم نتایج بهتری به شما می دهد.
در واقع نوشتن توصیفات بی فایده ، تصاویر زیاد یا استفاده از نمادی که درک آن آسان نباشد ، فایده ای ندارد.
اگرچه این صفحه در ابتدا ممکن است از نظر زیبایی بیشتر باشد ، اما دستیابی به نتایج مطلوب خطرناک است.
3. فقط یک CTA وارد کنید و مشخص است
همانند نکته قبلی ، تمرکز فقط روی یک فراخوان اقدام مردم را گیج خواهد کرد.
با استفاده از یک فراخوان قوی ، کاربران دقیقاً می دانند که چه کاری انجام دهند و با کلیک روی این دکمه چه چیزی به دست خواهند آورد.
4. حداقل ماژول ها
همیشه به یاد داشته باشید که هدف از صفحه فشار دادن برای بدست آوردن اطلاعات تماس مشتریان بالقوه است.
بهتر است از هرگونه اطلاعاتی که کاملاً لازم نیست ، بپرسید.
بنابراین سعی کنید فرم های بی پایان ایجاد نکنید که مردم هرگز آنها را پر نمی کنند.
علاوه بر این ، به دست آوردن این همه داده چه فایده ای دارد؟
بنابراین ، خوب است مطمئن شوید که فرم ارائه شده شما ساده است و س andالات غیر ضروری را نمی پرسد.
به این ترتیب اعتماد بیشتری از کاربرانی که نیازی به س beال ندارند احساس نخواهید کرد.
درخواست آدرس ایمیل و نام آنها (برای شخصی سازی استراتژی بازاریابی ایمیل) بهترین انتخاب است.
5- پیشنهادی در ازای آن ارائه دهید که ارزش آن را داشته باشد
در این مرحله ، هنگام ایجاد آن باید از خود سوالی بپرسید صفحه برای فشار دادن موثر:
“کاربران برای چه نوع منابعی مایلند اطلاعات خود را بگذارند؟”
پاسخ چیزی روشن ، وسوسه انگیز و مطلوب است.
بنابراین صرف وقت در ایجاد منبع بارگیری ارزش آن را خواهد داشت و باعث وفاداری کاربر خواهد شد.
6. همیشه صفحات فشرده را آزمایش کنید
بررسی اینکه آیا آنچه ایجاد می کنید واقعاً مثر است ، برای بهبود خود و دستیابی به نتایج خوب ضروری است.
روشی که می توانید برای این کار استفاده کنید این است که خودتان تست A / B را انجام دهید صفحه فشار دادن.
با ایجاد نسخه های مختلف صفحات خود ، می توانید دریابید که کدام یک بیشتر افراد را به خود جذب می کند.
نتیجه
در این مقاله موضوع صفحه فشار دادن، صفحاتی که برای دریافت آدرسهای ایمیل کاربران در ازای پیشنهاد چانه زنی طراحی و ایجاد شده اند.
ما همچنین در مورد چگونگی ایجاد آن صحبت کردیم و اینکه بهترین ابزار برای اعتماد به چه مواردی وجود دارد:
- عکسبرداری
- کلیک کنید
- صفحات Lead
- پیج ویز
- آرزو
همچنین نکاتی برای تهیه یکی از آنها وجود دارد صفحه فشار دادن به طور موثر، این است:
- به یاد داشته باشید که این یک صفحه فرود نیست
- آن را کوتاه و با یک کپی ساده و مستقیم ایجاد کنید
- فقط یک CTA وارد کنید
- از حداقل اشکال استفاده کنید
- یک پیشنهاد مقرون به صرفه ارائه دهید
- همیشه صفحات فشرده را آزمایش کنید
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی و چگونگی شروع یک تجارت آنلاین هستید ، حتی با شروع کار اصول اولیه ، اینجا را کلیک کنید و لیست رایگان DiventaUnMarketer را بارگیری کنید.
در داخل ابزارهای لازم برای راه اندازی یک تجارت آنلاین موفق را پیدا خواهید کرد.
[ad_2]
No Comments