
[ad_1]
گروه پارلمانی
برلین (dpa) – CSU در بوندستاگ خواستار اصلاحات آموزشی برای متناسب ساختن مدارس و دانش آموزان با دنیای دیجیتال است.
پیش نویس قطعنامه در جلسه گروه منطقه ای HSS در 6 و 7 ژانویه گفت: “مباحث برنامه نویسی و اقتصاد دیجیتال باید در سراسر آلمان در دسترس باشد.” علاوه بر این ، هر موضوع باید توانایی آموزش دیجیتالی را داشته باشد. این روزنامه در دسترس آژانس مطبوعاتی آلمان است و Welt am Sonntag ابتدا در مورد آن گزارش می دهد.
به گفته آن ، بستر آموزش ملی باید کنفرانس ویدئویی و مدیریت یادگیری دیجیتال را فعال کند. “سکوی فدرال یک پیشنهاد آزاد برای ایالت های فدرال است که می تواند به زیرساخت های فدرال متصل شود و در تمام مناطق آموزشی در دسترس است.”
اجلاس سراسری آموزش دولت های فدرال و ایالت در مورد دیجیتالی شدن لازم است. “منطقی نیست که هر کشور سرور و راه حل ابری خود را توسعه دهد. حمایت و پشتیبانی از دولت فدرال درست و ضروری است. ” “اما این نیز درست است که بسیاری از افراد خیلی کند و یا به میزان محدود به زمین می رسند. به همین دلیل است که ما می خواهیم بودجه آینده فدرال با مهلت های مشخص مشخص شود. “
رئیس HDZ ، نوربرت روتگن گفت: “بحران در فدرالیسم آموزشی در همه گیری بسیار روشن شده است”. وی در روزنامه های گروه رسانه ای Funke انتقاد کرد ، سیستم آموزشی فدرال حتی قادر به صرف پنج میلیارد یورو از بودجه فدرال برای دیجیتالی کردن مدارس نیست. “من نمی خواهم هیچ صلاحیتی را از طرفین بگیرم ، اما این امتناع از سیستم غیرقابل قبول است. در نتیجه ، مدارس آلمان قادر به ارائه دروس آنلاین از همه جنبه ها نیستند. “
وقتی صحبت از ارتقا education آموزش دیجیتال است ، CSU نمی خواهد مدرسه را شروع کند. در حال حاضر در مهد کودک ها آمده است: “ما می خواهیم کودکان را با استفاده مناسب از رسانه های دیجیتال در اسرع وقت آشنا کنیم.” برای این منظور ، CSU می خواهد برای یک برنامه بودجه 1 میلیارد یورویی برای مراکز نگهداری از کودکان برنامه ریزی کند. “هدف تأمین مالی خرید دوربین برای تولید فیلم های متوقف ، تبلت ها و برنامه ها ، عینک VR و کنسول هایی است که بازی های آنالوگ و آموزش دیجیتال را ترکیب می کند.”
© dpa-infocom ، dpa: 210103-99-879025 / 5
[ad_2]
No Comments